Skip to main content

Bij ons hele team staat service voor de klant centraal!

Al meer dan 60 jaar onderscheidt Drankenhandel Pluym zich van de concurrentie door een hoog serviceniveau. Dit bereiken wij met ons loyale en vaste team. Van de vriendelijke stem aan de telefoon tot aan de behulpzame chauffeurs. Dag in, dag uit werken voor de glimlach van onze klanten.

Dit biedt u onder andere de volgende voordelen:

  • Vast team/ contactpersonen: zij kennen uw wensen en denken met u mee. Dat scheelt een hoop tijd
  • Door onze lokale aanwezigheid kunnen wij u altijd helpen, ook in het weekend mocht dit een keer nodig zijn
  • Bestellen wanneer het u uitkomt: u kunt bij ons 24 uur per dag online bestellen. Telefonisch tijdens en op het antwoordapparaat buiten kantooruren
  • Levering tot in de kelder: wij zetten alle producten netjes op hun plek
  • Sleutelservice: u hoeft niet aanwezig te zijn bij de levering. Van 80% van onze klanten hebben wij de sleutel en leveren wij ook op momenten wanneer zij niet aanwezig zijn.

Heeft u een storing met uw koelapparatuur/ tap techniek?

Om het zo snel mogelijk op te lossen zoekt u direct contact met de productspecialist.

Voor taptechnische / kwaliteitsproblemen:

AB- InBev

076 - 525 3800

 

Voor koeltechnische storingen:

Gamko076 - 508 75 00
Wehako0174 - 51 00 45
Coca Cola010 - 245 69 00

Serrco 

076 - 541 85 30

 

Voor bierleidingen:

Tapwacht Service (voorheen GOM)010 - 298 11 22

Tapservice den Hartog

06 - 21288546

Voor alle andere vragen, of indien u er niet uitkomt. Neem gerust contact met ons op:

Kantoor/ magazijn:
Gerard philipsweg 7
4538 DA Terneuzen
T: 0115-211777

M: info@drankenhandelpluym.nl
Openingstijden kantoor/magazijn:
Ma t/m vr:08.00 uur tot 17.00 uur