SERVICE centraal
Al bijna 70 jaar onderscheidt Drankenhandel Pluym zich van de concurrentie door een hoog serviceniveau. Dit bereiken wij met ons loyale en vaste team. Van de vriendelijke stem aan de telefoon tot aan de behulpzame chauffeurs. Dag in, dag uit werken wij voor de glimlach van onze klanten.
Wij bieden u onder andere de volgende voordelen:
-
Vast team/ contactpersonen: zij kennen uw wensen en denken met u mee. Dat scheelt een hoop tijd.
-
Directe bezorging: door onze lokale aanwezigheid kunnen wij u altijd helpen, ook in het weekend mocht dit een keer nodig zijn.
-
Bestellen wanneer het u uitkomt: u kunt bij ons 24 uur per dag online bestellen. Telefonisch tijdens en op het antwoordapparaat buiten kantooruren.
-
Levering tot in de kelder: wij zetten alle producten netjes op hun plek, tot in de kelder.
-
Sleutelservice: u hoeft niet aanwezig te zijn bij de levering. Van 80% van onze klanten hebben wij de sleutel en leveren wij ook op momenten wanneer zij niet aanwezig zijn.
Heeft u een storing met uw koelapparatuur/ tap techniek?
Om het zo snel mogelijk op te lossen zoekt u direct contact met de productspecialist.
​
Voor taptechnische / kwaliteitsproblemen:
AB- InBev 076 5253800
​
​
Voor koeltechnische storingen:
Gamko 076 5087500
Coca Cola 010 2456900
Serrco 076 5418530
​
​
Voor bierleidingen:
Tapwacht Service (voorheen GOM) 010 2981122
Tapservice den Hartog 06 21288546
Voor alle andere vragen,
of indien u er niet uitkomt.
Neem gerust contact met ons op:
Kantoor / magazijn:
Gerard Philipsweg 7
4538 DA Terneuzen
T: 0115-211777
Openingstijden:
Ma t/m vr: 08.00 uur tot 17.00 uur
Za (afhaal): 09.00 uur tot 13.00 uur